Functieomschrijving
Werken aan de verduurzaming van Nederland. Dat is nou echt een baan met maatschappelijke invloed. Klinkt interessant?
Solliciteer dan nu als Medewerker Bedrijfsadministratie bij Enexis in Emmen.
wat bieden wij jouBen jij een digitaal onderlegd persoon met ervaring in SAP en MS Office? Heb je een talent voor het soepel schakelen tussen verschillende IT-systemen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Doordat taken door elkaar lopen, is het van belang dat je pro-actief bent en je je eigen werk goed kunt structuren en organiseren. Ook ben je communicatief vaardig en weet je telefonische klantvragen op een goede manier af te handelen.
Als eerste aanspreekpunt voor aanvragen via mijnaansluiting.nl zorg je voor een warm welkom en begeleid je klanten tijdens telefonische intakes. Je beoordeelt of de aangevraagde voorzieningen nodig zijn en informeert klanten over het vervolgproces. Alle details worden vastgelegd in offertes, waarvoor je akkoord nodig hebt. Zodra deze binnen is, regel je een snelle doorverwijzing naar de aannemer. Bij eventuele problemen streef je altijd naar maximale klanttevredenheid. Tot slot, zorg je voor nauwkeurige orderverwerking en handel je de financiën af.
Je wordt onderdeel van het team Aansluitingen Kleinverbruik. Samen zijn we verantwoordelijk voor de realisatie van kleinverbruik aansluitingen in de regio Drenthe. De sfeer binnen het team is informeel, we staan open voor het geven en krijgen van feedback en helpen elkaar groeien.
Ons team bestaat uit 15 collega's met uiteenlopende functies, denk aan: medewerkers technische administratie, werkvoorbereiders en uitvoerders. Samen zijn we verantwoordelijk voor opdrachten voor kleinverbruik aansluitingen zoals E- en G-aansluitingen tot en met 3x80A en G25, openbare verlichting, hoog- en seriebouw, laadpalen en aansluitingen van openbare- en verkeersvoorzieningen. Werken in de aansluitketen, betekent werken in een dynamische omgeving waar bijna geen werkdag hetzelfde is.
Enthousiast geworden bij het lezen van deze vacature? Solliciteer dan nu! Voor vragen kun je uiteraard altijd even bellen en/of appen.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | administratief medewerker subsidieaanvragen |
Startdatum: | 08-02-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 20 – 20 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via nigel.haanstra@nl.randstad.com of 06-51109318. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Emmenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de emmenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Emmen via Emmenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Emmenkrant.nl.
© Emmenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.