Vacature Medewerker Klantenadministratie

Medewerker Klantenadministratie in Emmen

Medewerker klantenadministratie

Ben jij een administratieve duizendpoot en wil je werken binnen een ambitieuze afdeling? Dan komen wij graag met jou in contact.

Ik ben een starter in de zorg Ik heb veel ervaring in de zorg

28 uur per week

12.12.2023

Werk-/denkniveau
mbo (niveau 4)

Locatie
Hooggoorns in Emmen

Arbeidsovereenkomst
Direct een vast contract behoort tot de mogelijkheden

Ben jij een administratieve duizendpoot en wil je werken binnen een ambitieuze afdeling? Dan komen wij graag met jou in contact.


Wat ga je doen?

In de rol van medewerker klantenadministratie ben jij samen met je collega's verantwoordelijk voor alle klantenadministratie voor alle klanten van Zorggroep Tangenborg. Daarbij werk je intensief samen met de zorg- en dienstverlenende onderdelen van de organisatie. Zo ben je verantwoordelijk voor de registratie, administratie en archivering rondom wonen, diensten en zorg.

Hoe ziet het team en afdeling eruit?

De afdeling Financiële Zaken bestaat uit 4 teams: de financiële administratie, klantenadministratie, salarisadministratie en control en wordt aangestuurd door de manager financiële zaken. De afdeling verzorgt de financiële en administratieve bedrijfsvoering voor de gehele organisatie en de daaraan gekoppelde in- en externe informatievoorziening. De werksfeer is informeel en collegiaal met korte lijnen.

Jouw functieprofiel:

Je hebt kennis van administratie op MBO 4 niveau en van administratieve processen en procedures. Enige jaren werkervaring is een vereiste. Je bent een analytisch ingestelde persoon die accuraat is en met nieuwe, vindingrijke ideeën komt om onze afdeling nog verder te optimaliseren. Daarnaast ben je vakkundig in je handelen, integer en communicatief vaardig.

Wat bieden wij jou?

  • Een contract voor onbepaalde tijd.
  • Uren in overleg waarbij wij denken aan 28 uur per week.
  • Inschaling volgens FWG 40 van de CAO VVT op basis van opleiding en ervaring, inclusief een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Toegang tot de Tangenborgh academie om je verder te ontwikkelen (o.a. e-learningen van Good Habitz);
  • De mogelijkheid om in overleg thuis te werken;
  • Een smartphone en laptop in bruikleen;
  • Uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden o.a. Benefits at Work;
  • Een uitgebreide MKSA-regeling;
  • Een organisatie met korte lijnen en een informele werksfeer;
  • Overige arbeidsvoorwaarden conform CAO VVT.

Informatie

Spreekt deze vacature je aan, maar wil je eerst nog meer informatie? Neem dan gerust contact op met Dilek Özcan (coördinator financiële administratie) via of

Solliciteren

Spreekt deze functie je aan en lijkt het je leuk om bij Tangenborgh aan de slag te gaan? Solliciteer dan voor 7 januari 2024 via het sollicitatieformulier. De eerste gesprekken vinden plaats in week 3.



Functie:medewerker klantenadministratie
Startdatum:13-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:28 – 28

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tangenborgh via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Emmenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de emmenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Emmen
  2. Medewerker Klantenadministratie Tangenborgh 13-12-2023

Bekijk ook andere vacatures