Vacature Inkoop medewerker

Inkoop medewerker in Emmen

Functieomschrijving

Wegens ziektevervanging zijn wij voor een mbo opleiding op zoek naar een enthousiaste medewerker inkoop. Ben jij de teamplayer die energie krijgt van operationele inkoop, onderhandelingen met leveranciers en het bewaken van afspraken? Lees dan verder!

wat bieden wij jou
  • €14,41 - €20,67 (cao MBO, schaal 6)
  • parttime, 24 uur, 4 werkdagen van 8.00 tot 14.30
  • gemoedelijk, open en gedreven team
  • Emmen, gratis parkeren, €0,19 cent reiskosten
  • 8,33% eindejaars-uitkering, thuiswerk vergoeding
  • volop ruimte voor je eigen ontwikkeling
wie ben jij

Wij zoeken een teamplayer en tevens gedreven medewerker inkoop met een heldere visie op inkoop. Je weet op krachtige en overtuigende wijze het beste uit contacten met leveranciers te halen. Daarnaast vragen we:

  • afgeronde MBO-opleiding.
  • sterke communicatieve vaardigheden (mondig en niet bang om te bellen), klantgericht, proactief en in staat om snel te schakelen.
  • inzicht in product- en materiaalspecificaties.
  • administratief vaardig, met de mogelijkheid om offertes en orderbevestigingen vast te leggen.
  • computervaardig, met ervaring in het gebruik van geautomatiseerde systemen (AFAS).
wat ga je doen

Als medewerker inkoop ben je een waardevol lid van het team. Jouw taken omvatten onder andere:

  • uitvoeren van operationele inkoop, inclusief het plaatsen van bestellingen
  • beoordelen van aanvragen voor aanschaf op rechtmatigheid, juistheid en volledigheid
  • overleggen en onderhandelen met leveranciers
  • bewaken van uitvoering van afspraken met leveranciers
  • uitvragen van offertes en aanpassen van prijzen en producten in het inkoopsysteem (AFAS)
  • verlenen van hand- en spandiensten voor de adviseurs inkoop
  • volgen en signaleren van facilitaire ontwikkelingen binnen de organisatie.
waar ga je werken

Je standplaats is minimaal twee dagen per week van 8.00 tot 14.30 op kantoor in Emmen, maar flexibiliteit staat centraal. Op dinsdag en woensdag werk je met een team van 9 collega's. Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden op de overige dagen. Je komt te werken in een dynamische omgeving waar jouw inkoopvaardigheden echt het verschil kunnen maken.

sollicitatie

Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel als medewerker inkoop? En ben je daarnaast een echte teamplayer? Reageer dan met jouw CV en motivatiebrief op de vacature. We nemen contact met je op na aanleiding van je sollicitatie. Heb je vragen? Mail deze naar mbo.noordoost@nl.randstad.com. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:technisch commercieel medewerker buitendienst
Startdatum:14-02-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:20 – 20
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via mbo.noordoost@nl.randstad.com of 613240824. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Emmenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de emmenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Emmen
  2. Inkoop medewerker Randstad 14-02-2024

Bekijk ook andere vacatures